۱۳۹۹ آبان ۹, جمعه

 

کرونا؛ قاضی جنایتکار “کهریزک” به درک واصل شد



حسن زارع دهنوی، معروف به قاضی حداد، بر اثر ابتلا به کرونا مُزد.

به گزارش ایلنا، این قاضی یزدی‌تبار از دهه ۶۰ در دستگاه قضایی جمهوری اسلامی مشغول به فعالیت بود که بخش مهمی از آن مرتبط با زندان اوین

و پرونده‌های امنیتی بود.

نقش قاضی حداد در سال‌های پس از انتخابات سال ۸۸ که او به همکار اصلی سعید مرتضوی، دادستان وقت تهران تبدیل شده بود، برجسته‌تر شد و او در مقام معاون امنیت دادستانی تهران یکی از کسانی بود که در ماجرای پرونده بازداشتگاه کهریزک نامش سر زبان‌ها افتاد.

در بازداشتگاه کهریزک تهران، محسن روح‌الامینی، محمد کامرانی، امیر جوادی‌فر کشته شدند و در همان زمان گزارش‌های متعددی درباره بدرفتاری با زندانیان در کهریزک منتشر شد.

قاضی سابق شرع در قم و لرستان مُرد

همچنین به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید قاضی نیاز نقوی نایب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان شامگاه پنجشنبه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان امیرالمومنین شهر قم در گذشت.

وی در سالهای اول پیروزی انقلاب قاضی شرع در استان‌های قم و لرستان بود و در شورای وفاق المدارس پاکستان خدمات فراوانی به حوزه‌های علمیه ارائه داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کودکان

  شامگاه یکشنبه ۹ مرداد، دو کودک ۹ و ۱۳ ساله، در پی تیراندازی بی ضابطه ماموران نیروی انتظامی به سمت خودرویی در محور خرم آباد، جان خود را از ...