۱۳۹۹ آبان ۲, جمعه

 

توهین امام جمعه خامنه ای به ایرانیان حیوان‌دوست

امام جمعه رشت گفته: سگ‌گردانی به یک حرفه تبدیل شده است و عده‌ای بین سگ و فرزند خود فرقی قائل نیستند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه “اگر مردم هنجارشکنی را به دستگاه قضا اطلاع دهند سبب می‌شود که سریع‌تر و گسترده‌تر وارد عمل شوند” گفت: مردم باید نسبت به هنجارشکنی مانند سگ‌گردانی بیشتر حساس باشند و نهی از منکر کنند یا به مراجع ذی‌ربط اطلاع دهند.

وی از نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه “خواسته مردم این است که سگ‌گردانی باید از گیلان ریشه‌کن شود” عنوان کرد: آیا مسئولان شهرداری همانطور که اجازه نمی‌دهند کسی گاو و گوسفند را در خیابان‌ها بگرداند پس نباید اجازه سگ گردانی را به عده‌ای بدهند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه “هنجارشکنان روز به روز بیشتر جرات پیدا می‌کنند” ابراز داشت: انقلاب جهت ایجاد احساس امنیت برای مومنان به‌وجود آمد اما امروزه کسانی که هنجارشکنی می‌کنند امنیت بیشتری در جامعه دارند.

امام جمعه رشت با طرح این پرسش که “چرا هیچ کسی به زنان بی‌حجاب تذکر نمی‌دهد” گفت: کرونا یک بلاست و سگ گردانی و بی‌حجابی یک کرونای دیگر شده و بلای داخلی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کودکان

  شامگاه یکشنبه ۹ مرداد، دو کودک ۹ و ۱۳ ساله، در پی تیراندازی بی ضابطه ماموران نیروی انتظامی به سمت خودرویی در محور خرم آباد، جان خود را از ...