۱۴۰۱ مرداد ۱۵, شنبه

کودکان

 شامگاه یکشنبه ۹ مرداد، دو کودک ۹ و ۱۳ ساله، در پی تیراندازی بی ضابطه ماموران نیروی انتظامی به سمت خودرویی در محور خرم آباد، جان خود را از دست دادند. ماموران همچنین مادر و پدر این دو کودک را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کردپا، شامگاه یکشنبه ۹ مرداد، در پی شلیک بی ضابطه ماموران نیروی انتظامی به سمت خودرویی در محور خرم آباد، دو کودک جان خود را از دست دادند.

هویت این کودکان که نسبت برادری با یکدیگر دارند، «مهدی راشدی منش، ٩ ساله و هچنین متین راشدی منش، ۱۳ ساله، فرزندان رحمان و هما، اهل روستای “قلقله” از توابع شهرستان مریوان» عنوان شده است.

در این گزارش به نقل از یک منبع مطلع آمده است: ماموران نیروی انتظامی بدون اخطار قبلی در ایست بازرسی فیروزآباد در محور خرم آباد، خودروی آقای راشدی منش را مورد تیراندازی قرار دادند و پس از به قتل رساندن دو کودک وی، اقدام به بازداشت او و مادر خانواده کرده اند. وضعیت عمومی رحمان و همچنین هما، مادر این دو کودک وخیم گزارش شده است.

تا لحظه تنظیم این گزارش، از دلایل شلیک ماموران نیروی انتظامی به این کودکان و محل نگهداری والدین آن ها اطلاع دقیقی بدست نیامده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کودکان

  شامگاه یکشنبه ۹ مرداد، دو کودک ۹ و ۱۳ ساله، در پی تیراندازی بی ضابطه ماموران نیروی انتظامی به سمت خودرویی در محور خرم آباد، جان خود را از ...