۱۴۰۰ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

  دیدگاه‌ها 

برای رژیم ایران؛ درخواست ۲۲۰ نماینده کنگره آمریکا از بایدنبسته هستند

فایل صوتی؛ موضع روحانی: تشدید درگیری‌های درونی نظام



روحانی هدف از پخش فایل صوتی ظریف را ضربه به مذاکرات برجام دانست

روحانی صبح امروز در جلسه هیأت دولت با حمله به باند حاکم و متهم کردن آنها به انتشار فایل صوتی ظریف گفت: درست هنگامی که هم ۱+۴ و حتی آمریکایی ها کاملا فهمیده اند که باید تسلیم ملت ایران شوند، در این وسط باید عده ای یک چیزی را علم می کردند.

وی ادامه داد: آدم هایی که

دروغ و راست را بهم می بافند برای ایجاد اختلاف در کشور و از بین بردن وحدت جامعه و اینکه گروهی را مقابل گروهی دیگر قرار بدهند این کار را انجام می دهند.

روحانی گفت: دزدیدن یک سند و نوار محرمانه مسئله ای است که باید مورد بررسی قرار گیرد که چرا در این مقطع صورت گرفته و این موضوع به وزارت اطلاعات برمی گردد که بررسی می کنند که ریشه هایش چه بوده است؛ در حالی که حتی شاید می شد هفته گذشته هم این نوار پخش شود درست در مقطعی که مذاکرات وین در اوج موفقیت است آن را پخش می کنند تا در درون کشور تفرقه ایجاد کنند. در حالی که ما با اتحاد می توانیم تحریم ها را برداریم و این هایی که این کار را می کنند ضد ایران و مردم و مصالح ایران هستند.

روحانی گفت: برخی از آن مطالب نوار نظر دولت یا شخص رئیس جمهور نیست. به هر حال هر وزیر و مقامی ممکن است نظرات و نکاتی داشته باشد که بخواهد به صورت محرمانه برای آینده بماند و اشکالی هم ندارد. اما اینجا توسط فرد یا جمع و گروهی سرقتی انجام گرفته و مسئول کار آن وزارت اطلاعات است که باید تمام توان خود را به کار گیرد و بفهمد چگونه سرقت شده است و به هر کسی که قصور و تقصیر هم کرده نباید هیچ رحمی شود و باید قاطعانه برخورد شود..

منتشرشده در اخبار | دیدگاه‌ها برای فایل صوتی؛ موضع روحانی: تشدید درگیری‌های درونی نظامبسته هستند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کودکان

  شامگاه یکشنبه ۹ مرداد، دو کودک ۹ و ۱۳ ساله، در پی تیراندازی بی ضابطه ماموران نیروی انتظامی به سمت خودرویی در محور خرم آباد، جان خود را از ...