۱۴۰۰ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

 ه هستند

واکنش وزیر امورخارجه آمریکا به مصاحبه جنجالی ظریف



وزیر خارجه آمریکا با رد اظهارات اخیر وزیر خارجه جمهوری اسلامی درباره صحبت با «جان کری» درباره حملات اسرائیل در سوریه، این اظهارات را «کاملاً مزخرف» توصیف کرد.

ظریف در فایل صوتی گفت‌وگوی خود که در روزهای اخیر انتشار یافته است، گفته که جان کری به وی اطلاع داده که اسرائیل دست‌کم ۲۰۰ مرتبه مواضع رژیم ایران در سوریه را مورد حمله قرار داده است.

بلینکن در گفت‌وگو با شبکه «سی ان

ان» با انتقاد از موجی از حملات لفظی جمهوری‌خواهان علیه جان کری در پی انتشار فایل صوتی وزیر خارجه جمهوری اسلامی گفت: «این چیزها (حملات اسرائیل در سوریه) موضوعی محرمانه نبود و مطبوعات در آن زمان، آن‌ها (حملات اسرائیل را) گزارش می‌کردند بنابراین کاملاً (اظهارات ظریف در فایل صوتی) مزخرف است و واقعاً جای تأسف است که افراد همچنان در تلاش هستند با این مسئله سیاسی بازی درآورند».

به دنبال انتشار فایل صوتی ظریف، موجی از انتقادات روانه جان کری شد و بسیاری از جمهوری‌خواهان وی را خائن توصیف کردند و خواستار استعفای فوری وی از دولت بایدن شدند.

منتشرشده در اخبار | دیدگاه‌ها برای واکنش وزیر امورخارجه آمریکا به مصاحبه جنجالی ظریفبسته هستند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کودکان

  شامگاه یکشنبه ۹ مرداد، دو کودک ۹ و ۱۳ ساله، در پی تیراندازی بی ضابطه ماموران نیروی انتظامی به سمت خودرویی در محور خرم آباد، جان خود را از ...