۱۴۰۰ خرداد ۳۰, یکشنبه

تجاوز به دختران

 پرونده مردی در تهران که متهم است دختر جوانی را مورد تجاوز قرار داده در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران بررسی شد. همچنین پرونده صاحب یک رستوران که متهم است زن جوانی که در رستوران وی مشغول به کار بوده را مورد تجاوز و ضرب و شتم قرار داده، در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران مورد برسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، مردی در تهران که متهم است دختر جوانی را مورد تجاوز قرار داده است بازداشت و در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران مورد محاکمه قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، اواسط خرداد ماه سال جاری دختر جوان سی ساله ای با مراجعه به کلانتری نواب، شکایت خود را از یک پسر به اتهام تجاوز جنسی مطرح کرد.

پس از آن رسیدگی به این پرونده آغاز و متهم دستگیر شد.

پرونده برای تحقیقات مقدماتی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد و متهم و شاکی مقابل همدیگر قرار گرفتند.

دختر جوان به نام رومینا مدعی شد: مدتی قبل زمانی که در حال برگشت از محل کارم بودم، دیر وقت بود و ماشین پیدا نمی شد. همان موقع این پسر (خطاب به متهم در دادگاه) به نام شهاب، سر راهم سبز شد و من سوار ماشینش شدم.

او همچنین مدعی شد: این فرد به من گفت مسافرکش نیستم اما تو را به مقصد می رسانم. بعد در طی مسیر با حرف هایش من را فریب داد و با وعده پیدا کردن کار برایم از من خواست به خانه شان بروم تا فرم کار پر کنم. من هم قبول کردم و زمانی که به خانه آنها رسیدیم او در را قفل کرد و من را مورد تجاوز جنسی قرار داد. بعد از اینکه من را رها کرد متوجه شدم در تمام طول مدتی که او من را مورد تجاوز قرار داده بود مادرش هم در خانه حضور داشت و صدای فریادهای من را شنید اما به من کمک نکرد.

سپس متهم در برابر اظهارات شاکی مدعی شد: اظهارات رومینا تماما کذب است. او با خواست خودش به خانه ما آمد و با رضایت خود با من رابطه جنسی برقرار کرد. ادعای او در مورد حضور مادرم در خانه هم کذب محض است.

دختر جوان در اعتراض به صحبت های متهم گفت: آثار کتک و ضرب و جرح روی بدن من کاملا مشهود است و در گزارش پزشکی قانونی هم آمده که نشان می دهد با زور و اجبار به من تجاوز شده است.

او گفت: من لیسانس فلسفه از دانشگاه تهران دارم. چند سال قبل وقتی دانشگاه قبول شدم به تهران آمدم و تنها زندگی می کنم. بعداز تمام شدن درسم در یک کافه مشغول کار شدم اما دلم می خواست کار مناسبی که مرتبط با رشته ام باشد پیدا کنم. برای همین وقتی شهاب به من وعده کار داد فریب خوردم و قبول کردم و او به من تجاوز کرد.

رسیدگی به این پرونده در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران در جریان است.

همچنین در گزارشی دیگر به نقل از رکنا، اول فروردین ماه سال جاری، زن جوانی به نام گلناز به همراه دختر پنج ساله خود به کلانتری خانی آباد رفت و از صاحب کار خود به اتهام تجاوز و ضرب و شتم شکایت کرد.

بر اساس این گزارش، رسیدگی به این پرونده در جریان قضایی قرار گرفت و صاحب رستوران با شکایت زن جوان بازداشت شد.

متهم هفته گذشته برای دفاع در برابر اتهام وارد شده به شعبه یازدهم دادگاه کیفری رفت.

زن جوان در طرح شکایت خود مدعی شد: مدتی بود که در رستوران جوانی به نام بهروز مشغول کار بودم. این اواخر از او خواسته بودم من را بیمه کند اما او امروز و فردا می کرد. سر همین موضوع با او مشکل پیدا کردم و شب عید هم در حساب کتاب آخر مشکل پیدا کردیم.

او در ادامه گفت: در روزهای پایانی سال چند بار سراغ بهروز رفتم و با او در مورد مشکلم صحبت کردم که فایده نداشت. تا اینکه روز اول عید زمانی که کم کم رستوران در حال تعطیل شدن بود و دیگر کسی در رستوران نبود، باز به آنجا رفتم که با بهروز حرف بزنم، دختر ۵ ساله ام هم همراه بود.

زن جوان افزود: بهروز با برخورد خیلی اهانت آمیز شروع کرد به فحاشی و الفاظ رکیک به من نسبت داد. بعد هم جلوی چشم دخترم من را کتک زد. دخترم از دیدن این صحنه ها به حدی آشفته شد که حال روحی او کاملا به هم ریخته است. سپس بهروز من و دخترم را در رستوران حبس کرد و چند ساعت بعد من را مورد تجاوز جنسی قرار داد.

گلناز در ادامه صحبت هایش گفت: فساد اخلاقی بهروز قبلا هم به من ثابت شده بود. یک بار وقتی به شدت مشغول کار بودم او از داخل فایل من کلید خانه مان را از کیفم برداشته بود و سر ظهر با یک خانم به خانه من رفته بود که من از این جریان بی خبر بودم و بعدا از طریق همسایه ها متوجه ماجرا شدم.

متهم که از مدتی قبل بازداشت است در مقابل قضات شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران در جریان تحقیقات تکمیلی پرونده گفت: من اتهام تجاوز جنسی را قبول ندارم. گلناز مدتی بود که به بهانه های مختلف در رستوران من آبروریزی راه می انداخت و برای همین با او درگیر شدم اما تجاوز به گلناز حقیقت ندارد.

رسیدگی به این پرونده تا روشن شدن ابعاد پنهان ماجرا در جریان قضایی قرار دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کودکان

  شامگاه یکشنبه ۹ مرداد، دو کودک ۹ و ۱۳ ساله، در پی تیراندازی بی ضابطه ماموران نیروی انتظامی به سمت خودرویی در محور خرم آباد، جان خود را از ...