۱۴۰۰ تیر ۴, جمعه

زندانی

 یک زندانی در شهر همدان که پیشتر از بابت اتهام قتل به اعدام محکوم شده بود، با گذشت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت. همچنین رئیس شوراهای حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد از رهایی از اعدام ۲۰ زندانی در این استان طی سال ۹۹ خبر داد. در خبری دیگر ۵۳ زندانی محکوم به اعدام در ارومیه طی سال گذشته از مرگ رهایی یافتند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از میزان، یک متهم محکوم به اعدام در همدان با گذشت اولیای دم از مرگ رهایی یافت.

مرتضی بهمنی فتاح، رئیس شورای حل اختلاف استان همدان در اینباره گفت: متهم محکوم به اعدام که جوانی نادم بود از طناب دار رهایی یافت.

وی در ادامه اظهار داشت: با تلاش اعضاء شعبه ۱۵۶ ویژه زندان شهر همدان رضایت اولیاء دم مقتول جلب شد و محکوم به اعدام مجددا به روند عادی زندگی بازگشت.

رهایی ۲۰ زندانی از اعدام در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایسنا، رئیس شوراهای حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد از رهایی از اعدام ۲۰ زندانی در این استان طی سال گذشته خبر داد.

محمد ابراهیم ساجدی افزود: در سال گذشته تعداد ۴۶ هزار و ۶۷۸ پرونده به شورا های حل اختلاف استان وارد و ۴۶ هزار و ۷۶۴ پرونده مختومه شد.

رهایی ۵۳ زندانی از اعدام در ارومیه

به گزارش رکنا، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: طی سال گذشته بیش از ۵۳ پرونده قتل در استان با مداخله مردم، دستگاه قضایی و شوراهای حل اختلاف به صلح و سازش ختم شده است.

ناصر عتباتی افزود: در حال حاضر با کمبود ۴٠٠ قاضی در سطح استان مواجه هستیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کودکان

  شامگاه یکشنبه ۹ مرداد، دو کودک ۹ و ۱۳ ساله، در پی تیراندازی بی ضابطه ماموران نیروی انتظامی به سمت خودرویی در محور خرم آباد، جان خود را از ...