۱۴۰۰ آذر ۲۶, جمعه

 مردی در مشهد که متهم است با ترفند تبلیغات ماساژ درمانی در فضای مجازی، زنی جوان را به سالن آرایشگاه زنانه کشانده و به او تجاوز کرده است، بازداشت و روانه زندان شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، روز ۶ دی ماه ۱۴۰۰، یک زن جوان در آرایشگاه زنانه ای در مشهد، توسط یک مرد مورد تجاوز قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، دختر ۱۹ ساله که در پی یافتن درمانی برای رفع چروک و کبودی زیرچشم بود، با شماره ثبت شده در آگهی تبلیغاتی تماس گرفت، پاسخگو پسر جوانی بود که به حضور مادرش در سالن آرایشگاه اشاره کرد و به وی اطمینان داد که او عمل ماساژ درمانی را در یک سالن آرایشگاه زنانه‌ای انجام می دهد که مادرش و همکار خانم نیز در آن مکان مشغول کار هستند؛ قرار ماساژ درمانی گذاشته شد و زن جوان روز بعد به بولوار صیاد شیرازی رفته و راهی سالن مذکور شد.

پس از ورود به آرایشگاه، او با پسر ۲۷ ساله ای روبه رو شد، پسر جوان در سالن زیبایی را قفل کرد و به سمت او آمد؛ علیرغم التماس های این زن، متهم این پرونده وی را مورد تجاوز قرار داد.

زن جوان مادامی که به خانه برگشته بود و از صحبت کردن با مادرش در این خصوص اجتناب می‌کرد، ناگهان بیهوش روی زمین افتاد و به حالت اغماء رفت. اعضای خانواده او را به بیمارستان رساندند.

با بیان این موضوع توسط پزشکان بیمارستان، ماجرا به پلیس گزارش شد و پرونده در دایره جرایم پلیس آگاهی خراسان مورد رسیدگی قرار گرفت.

کاراگاهان و ماموران آگاهی با نظارت رئیس اداره جنایی وارد عمل شدند و به تحقیق درباره این واقعه پرداختند. با لو رفتن ماجرای تبلیغات ماساژ درمانی در فضای اینستاگرام، هویت جوان متهم به آزار دختر جوان برای پلیس محرز شد.

نهایتا متهم بازداشت و پرونده وی به شعبه یکم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ارسال شد. او با صدور قرار قانونی توسط دادگاه روانه زندان شد تا تحقیقات بیشتری برای دست یافتن به زوایای دیگر این پرونده صورت گیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کودکان

  شامگاه یکشنبه ۹ مرداد، دو کودک ۹ و ۱۳ ساله، در پی تیراندازی بی ضابطه ماموران نیروی انتظامی به سمت خودرویی در محور خرم آباد، جان خود را از ...